Wersja twojej przeglądarki jest przestarzała. Zalecamy zaktualizowanie przeglądarki do najnowszej wersji.
TBCTBC (Total Body Conditioning) - ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Część główną poprzedza intensywna rozgrzewka (na podłodze lub na stepie). Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.
 ABTABT (Abdominal, Buttocks, Thighs – brzuch, pośladki, uda) - zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała- brzucha, ud, pośladków. Część główną poprzedza intensywna rozgrzewka (na podłodze lub na stepie). Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.
Jump FitJump Fit

Zajęcia na trampolinach łączące intensywne spalanie tkanki tłuszczowej, poprawę wydolności organizmu podczas skoków na trampolinie oraz treningu wzmacniającego wszystkie partie mięśniowe. Spal nawet 800 kcal podczas jednych zajęć!

 Płaski BrzuchPłaski Brzuch Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni brzucha. Część cardio trwa 30 minut i opiera się na układzie chorograficznym o średniej intensywności (na podłodze lub na stepie) . Część wzmacniająca (brzuszki) trwa 15-20 minut. Zajęcia zakończone są 5 minutami stretchingu.
Brzuch+stretchingBrzuch+stretching

Zajęcia składające się z krótkiej 5 minutowej rozgrzewki, 20-25 minut ćwiczeń na mięśnie brzucha oraz 30 minut stretchingu (rozciągania). Na tych zajęciach wzmocnisz i wysmuklisz brzuch oraz rozciągniesz wszystkie partie mięśni i stawów. Dzięki stretchingowi powiększysz swój zakres ruchu, zmniejszysz napięcie mięśniowe, poprawisz koordynację ruchów, polepszysz ukrwienie mięśni, zwiększysz elastyczność mięśni, zapobiegając uszkodzeniom włókien mięśniowych. Ciało, odzyskuje sprężystość, poprawia się sylwetka, a figura staje się smuklejsza.

FitballFitball

Zajęcia z dużą piłką o średnicy 65 cm. Trening ogólnorozwojowy zwiększający ruchomość w stawach i umiejętność czucia ciała w przestrzeni, poprawiający kondycję, wzmacniający wszystkie partie mięśniowe w szczególności mięśnie grzbietu, brzucha i pośladków. Podczas zajęć wykorzystywane są specjalistyczne piłki, które umożliwiają odciążenie stawów i bezpieczne wykonanie wszystkich ćwiczeń wzmacniających mięśnie. Ćwiczenia z piłką należą do grupy ćwiczeń równoważnych, podczas nich można siedzieć na piłce, leżeć na niej przodem lub tyłem albo opierać się  o nią bokiem. Poprzez szukanie balansu podczas wzmacniają się mięśnie odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy ( mięśnie posturalne).

Przeznaczone dla wszystkich, nawet dla osób ze schorzeniami kręgosłupa i stawów, a także Pań powyżej 50 roku życia.

 PilatesPilates Zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała, w szczególności mięśnie głębokie brzucha, grzbietumiednicy. Ćwiczenia wykonywane są przy spokojnej muzyce, w rytmie własnego oddechu. Pilates wyrabia nawyk utrzymania prawidłowej sylwetki oraz podnosi próg czucia własnego ciała. Dzięki ćwiczeniom wzrasta świadomość ruchu i koordynacja. Świetne uzupełnienie każdego treningu. Ponieważ zajęcia w niewielkim stopniu obciążają stawy, pilates jest bardzo bezpieczną formą, proponowaną wszystkim, także dla osób po kontuzjach.
Zdrowy KręgosłupZdrowy Kręgosłup Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń. Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych.
Plus 50Plus 50 Specjalne zajęcia ogolno-kondycyjne dla Pań powyżej 50 roku życia. Dostosowane ćwiczenia, tempo i intensywność dla uczestniczek po 50-tce. Zachowaj formę, zdrowie i wspaniałe samopoczucie!
RunmageddonRunmageddon Trening przygotowujący do ekstremalnego biegu Runmageddon łączący elementy treningu wytrzymałościowego, siłowego, funkcjonalnego i crossfitu z użyciem sztang. Sprawdź się w chellange’ach z odnotowywaniem wyników na naszej tablicy „Runmageddon Chellange”. Podejmij wyzwanie Runmageddon!
 ZumbaZumba

Zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Innowacyjny system fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje  sylwetkę, dba o  kondycję, a przede wszystkim napawa  optymizmem i wprawia w świetne samopoczucie, które zostaje na długo. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę imprezy i totalnie porywa do zabawy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja tańców latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggeaton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist  i wiele innych. Zumba to przede wszystkim ŚWIETNA ZABAWA.

Zumba jest ŁATWA, zaprojektowana dla wszystkich, bez ograniczeń wiekowych, kondycyjnych lub umiejętnościowych.

Zumba jest EFEKTYWNA. Lekcja cardio z elementami treningu wytrzymałościowego i kształtującego sylwetkę powoduje spalanie ogromnej ilości kalorii, ujędrnia i rzeźbi ciało.

 Zumba Gold
Zumba dla seniorów oraz wszystkich, którzy długo nie praktykowali żadnej aktywności fizycznej, dla kobiet w ciąży, jak i również tych, którzy ze względu na problemy z nadwagą, stawami czy kręgosłupem mają ograniczone możliwości treningowe. 
Zumba o mniejszej intensywności i tempie ćwiczeń.
TMTTMT

Najefektywniejszy trening fitness dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania. Polega na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń, które angażują wszystkie partie mięśniowe oraz poprawiają wydolność organizmu. Każda kombinacja z treningu TMT wykonywana jest w trzech różnych tempach i na trzech poziomach trudności. Zalecane jest wykonywanie wszystkich powtórzeń, ale każda osoba może indywidualnie dopasować poziom dla siebie. Jeśli nie jesteś w stanie wytrzymać trzeciego poziomu trudności pozostajesz na drugim. Przyda się ręcznik i butelka wody.

Na jednym treningu spalasz ponad 600 kcal!